Dodaj produkty podając kody
Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).
Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
BE-ACTIVE.COM.PL
§ 1
Postanowienie ogólne
- Sklep internetowy be-active.com.pl -, dostępny pod adresem internetowym:
https://be-active.com.pl-, prowadzony jest przez Spółka BE-ACTIVE.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Nowogrodzka 50/54 lok. 515, 00-695 Warszawa, NIP: PL7011001550, REGON: 387356725, KRS 0000865216 (Spółka BE-ACTIVE.PL) - Siedziba Sklepu znajduje się w Warszawie
- Niniejszy Regulamin jest skierowany wyłącznie do przedsiębiorców, korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży z klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 2
Słowniczek
- W rozumieniu niniejszego Regulaminu:
- Konsument to osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży w ramach Sklepu niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, co pokrywa się z definicją „konsumenta” zawartą w art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (dalej jako: k.c).
- Przedsiębiorca to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która korzysta ze Sklepu,
- Sprzedawca to Spółka BE-ACTIVE.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Nowogrodzka 50/54 lok. 515, 00-695 Warszawa, NIP: PL7011001550, REGON: 387356725, KRS 0000865216,
- Klient to Przedsiębiorca dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
- Sklep oznacza zarazem siedzibę Sprzedającego, jak i sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym: https://be-active.com.pl,
- Umowa zawarta na odległość to umowa zawarta z klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Produkt oznacza dostępną w Sklepie rzecz ruchomą lub usługę będącej przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
- Konto to konto klienta w Sklepie, w którym są gromadzone dane podawane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez Klienta zamówieniach,
- Zamówienie to oświadczenie woli składane Sprzedawcy przez Klienta zarazem bezpośrednio w siedzibie Sklepu, drogą e-mailową, telefonicznie, jaki za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
- Formularz zamówienia to interaktywny formularz dostępny na stronie internetowej sklepu, umożliwiający złożenie Zamówienia,
- Umowa sprzedaży to umowa sprzedaży Produktu zawarta między Sprzedającym a Klientem.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Kontakt ze Sklepem jest możliwy bezpośrednio w siedzibie Sprzedającego, jak i telefonicznie pod nr: +48 792643500 oraz drogą e-mailową: hurt@be-active.com.pl,
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą wyłącznie za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym Regulaminie.
- Klient może porozumiewać się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach od 8-16.00 od poniedziałku do piątku,
§ 4
Zamówienie
- Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia
- Zamówienie może być złożone za pomocą Formularza zamówienia, udostępnionego na stronie internetowej Sklepu, telefonicznie, e-mailowo.
- Minimalna kwota zamówienia składanego w Sklepie internetowym to: 500- zł. netto.
- Złożeniem zamówienia jest wskazanie zamawianego Produktu lub Produktów, określenie formy płatności oraz sposobu dostawy.
- Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail, na adres poczty elektronicznej, podany przez Klienta w trakcie składnia Zamówienia. Wskazana powyżej wiadomość e-mail zawiera co najmniej informację co do złożonego Zamówienia, oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, a także link potwierdzający złożenie Zamówienia, którego kliknięcie przez Klienta jest konieczne dla skuteczności złożonego Zamówienia.
- Z chwilą potwierdzenia przez Klienta złożenia Zamówienia o czym mowa w § 4 pkt. 5 Regulaminu zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedającym.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich punktów Regulaminu.
§ 5
Ceny
- Ceny w Sklepie są podane z złotych polskich i nie uwzględniają podatku VAT
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronie internetowej Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
- Na żądanie Klienta Sprzedawca przekazuje mu informację o cenie wraz opłatami dodatkowymi z tytułu dostawy Produktu.
§ 6
Formy płatności
- Klient może skorzystać z następujących form płatności:
- Płatność za pobraniem,
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy umiejscowione w banku Credit Agricole - o nr 93 1940 1076 3216 9797 0000 0000
§ 7
Czas realizacji i dostawy Zamówienia
- Klient jest informowany o każdej zmianie statusu Zamówienia w drodze wiadomości e-mail, wysłanej na podany przez Klienta podczas składania Zamówienia lub rejestracji adres poczty internetowej.
- Realizacja Zamówienia trwa przeciętnie 1-2 dni robocze. Nadto, do czasu realizacji Zamówienia należy doliczyć czas niezbędny przedsiębiorstwu transportowemu na dostarczenie Zamówienia, na adres wskazany przez Klienta.
- W przypadku niedostępności któregokolwiek z zamawianych Produktów, Sprzedawca powiadamia Klienta drogą telefoniczną lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
§ 8
Rękojmia
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi, określone w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
- Reklamację należy złożyć:
- telefonicznie na nr: +48 792643500
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: hurt@be-active.com.pl
- lub listownie na adres:
BE-ACTIVE.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nowogrodzka 50/54 lok. 515
00-695 Warszawa
- Zaleca się by w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności, w tym datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
§ 9
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Klienta przez Sprzedawcę, podanych przez Klienta w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
- Dane Klienta podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Klienta;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Klienta lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Klientowi przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Klientem powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 3 Regulaminu.
- W przypadku gdy Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Klient może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 10
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn: to jest zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim zmiany te wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeksu cywilnego.